Reacties
Reacties 1 - 50 van 78
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jan jaap de Kroes | dank voor alle weetjes! | 4 mrt. '20 |
| Suze sadburg | Wat heerlijk dat ik zo kan mee reizen! Word er totaal… | 4 mrt. '20 |
| Sylvia | Leuke achtergrond info! Geniet nog maar lekker verder… | 3 mrt. '20 |
| Frans&Fia | Wat een prachtige, leuke en kleurrijke foto's.… | 3 mrt. '20 |
| Juliske | Mooie samenvatting! | 3 mrt. '20 |
| Ruth | Thank you Willem and Gwen, I've thoroughly enjoyed… | 3 mrt. '20 |
| Robert Paul & Silvia Herfst | We hebben weer genoten van jullie avonturen en geweldige… | 3 mrt. '20 |
| Anette Martens | haha, weer leuk om mee te lezen! Wat jammer dat jullie… | 3 mrt. '20 |
| Yolanda | Geweldig zoveel wist je datjes. Ik heb ervan genoten.… | 3 mrt. '20 |
| Henk van Westerveld | Mooie reis hoor! Leef erg mee met jullie reizen. Geniet… | 1 mrt. '20 |
| Sylvia Minke | Lekker smeuïg weer! ☺️ Nog een tipje: in plaats… | 29 feb. '20 |
| Dieter | Wat een heerlijk verhaal geniet ervan lieverds | 28 feb. '20 |
| Anette Martens | Wat n avonturiers🤩! Het was weer erg grappig om… | 27 feb. '20 |
| Yolanda | Geweldig jullie verhalen en w a t een prachtige natuur.… | 27 feb. '20 |
| Frans&Fia | Weer bedankt voor een prachtig verhaal en de mooie… | 27 feb. '20 |
| Jenneke Isphording | Zo leuk om een beetje mee te kunnen reizen met jullie😃 | 27 feb. '20 |
| Oom Jim | Wauw !! Willem oogt zeer gelukkig. | 27 feb. '20 |
| Ruth | As usual I loved your blog and had to smile when I… | 27 feb. '20 |
| Robert Paul & Silvia Herfst | Wat fantastisch om mee te kunnen genieten van jullie… | 27 feb. '20 |
| Geiske | Mooi verhaal, goed avontuur! Veel plezier verder😘 | 27 feb. '20 |
| Brenda | Waar is Willem? | 27 feb. '20 |
| Coraline Vester | bijzonder hoor | 27 feb. '20 |
| Anneke | Leuk hoor!! Ik krijg ook steeds meer zin in zo'n… | 26 feb. '20 |
| Jenneke Isphording | Wat een leuk geschreven verslag weer van jullie fantastische… | 24 feb. '20 |
| Ariëlle | Ziet er allemaal prachtig uit Gwen! Genieten!!! | 24 feb. '20 |
| Anette Martens | Ja, zeker! | 24 feb. '20 |
| Elly | Klinkt weer als een paar geweldige ervaringen. Flipflops… | 24 feb. '20 |
| Carly | Wat een prachtige trip, jaloersmakend ( positief hoor)… | 24 feb. '20 |
| Coraline Vester | Ziet er allemaal heel idyllisch uit, dat wil zeggen… | 23 feb. '20 |
| Suze sadburg | Mijn bericht kwijt! Dan nu weer! Wat een dappere durfals… | 23 feb. '20 |
| Nanette | Wauw, wat een bijzondere reis maken jullie. | 23 feb. '20 |
| Frans&Fia | Wat zijn jullie toch een avonturiers en wat doen jullie… | 23 feb. '20 |
| Ad Janmaat | Geweldig avontuur. Geniet van de voortzetting. | 23 feb. '20 |
| Simone | Weer een levendig geschreven reisverslag, mooie uitstapjes… | 23 feb. '20 |
| Robert Paul & Silvia Herfst | Wauw wat een avontuur! Zo grappig om te lezen we zien… | 23 feb. '20 |
| HenS | Fijn van jullie te horen (dacht al waar blijven de… | 23 feb. '20 |
| Renee | Wel een avontuurlijke/spannende vakantie. Goed voor… | 23 feb. '20 |
| WeG | Een flipflops waar schelpjes op zijn gegaan zitten...… | 23 feb. '20 |
| Anette Martens | Prachtig! | 23 feb. '20 |
| Anette Martens | Leeuukk! | 23 feb. '20 |
| Anette Martens | Gamma..? | 23 feb. '20 |
| Anette Martens | Oh oh... die heeft de landingsbaan gemist.. | 23 feb. '20 |
| Anette Martens | Mooie boot! | 23 feb. '20 |
| Anette Martens | 😁haha | 23 feb. '20 |
| Anette Martens | Wat is dit? Plastic of een koraal? | 23 feb. '20 |
| Elly | Klinkt allemaal zo mooi en interessant. Zo jammer… | 21 feb. '20 |
| Yolanda | Prachtige foto"s en schitterende natuur. Echt… | 18 feb. '20 |
| WeG | Leuk dat jullie ons weer volgen! | 17 feb. '20 |
| WeG | Leuk dat je ons weer volgt | 17 feb. '20 |
| WeG | Ha ha.. meer een badkuip.. Altijd lekker om even af… | 16 feb. '20 |
1 2 Volgende »


- Jan jaap de Kroes: dank voor alle weetjes!
- Suze sadburg: Wat heerlijk dat ik zo kan…
- Sylvia: Leuke achtergrond info! Geniet…
- Frans&Fia: Wat een prachtige, leuke…
- Juliske: Mooie samenvatting!
Alle reacties »